Vi ska ha barn!!


Inte nu alltså, men jag har kommit på det!!
Jag vet hur jag ska få Anton att ge mig ett barn. Den här underbara sommarkvällen cyklade vi ner till ängarna för en härlig picknick med lite brudar från klassen, och en söt liten tjej ;) Mitt i allt börjar gullungen sjunga på en sång som jag bara måste filma. "Ååååå Robin Van Persie....." 

Skickar filmen till Anton, får svar och inser att det här är tricket!!!!! SÅ, om någon annan kan lära sitt barn någon typ av Manchester United-låt så kan ni kanske filma detta och skicka till mig så jag kan fortsätta jobba på barnsugenheten hos Anton? Tack på förhand. 



Kommentarer

  • Lina säger:

    Shit, du fångade verkligen min uppmärksamhet där, Hanna!!!!

    2013-05-28 | 22:28:10
  • Sven säger:

    Samma här. Jag kissade på mig lite.

    2013-05-29 | 09:25:52

Kommentera inlägget här: