Känn er välkomna ändå!


I torsdags skickade Viktor en bild på "hur stressade han och David var - not."  Men det var inte pojkarnas avslappnade miner som fångade min uppmärksamhet, det var bakgrunden som var slående lik Arlanda! "Meeeeeeeeeen... det där ser ju ut som en flygplats!?" Svarade jag, och fick snabbt veta att jag gjort det igen. Gladeligen hade jag sagt ja till gästerna utan att egentligen fatta när de skulle komma! Jag är underbar. Heeheehee. Det bästa med det här var såklart att vi får ha dem här ett helt dygn till. Och att vi slapp laga mat i torsdags, för om man har gäster måste man äta på restaurang!! ;)

Vi har vandrat omkring på mysgatorna här i Bryssel i två dagar nu, jag börjar nästan gråta för att allt är så fint!!! Bara på några dagar har hela staden förvandlats till ett underbart vinterland med mysiga lampor överallt, små julmarknader och julmusik på torgen! Den där oron jag hade över att inte få julstämning i år pga icke-så-julpyntad-lägenhet är totalt borta nu. Bryssel, I love you.



 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: