Tjenare mannen, läget Clooney?

 
När vi var i Amsterdam så besökte vi Madame Tussauds. 
För er som inte vet så är det där kändisarna hänger. Och så här var det:
 
 

Hanna hjälpte Anne Frank med särstavningar...
 
 
 
 
...hade samtal med Clooney om hur han egentligen mår, samtidigt som hon...
 
 
 
... kompade Bobbans nya platta. Hurtig kvinna.
 

Jag själv tappade tvålen i helt fel cell...
 
 
 
... flexade sen lite med Beckham...
 
 
 
... skulle ta kort med Lady Gaga, men givetvis så dyker han upp och förstör, som alltid, Cage.
 
 
Så mitt minglande med alla kändisar var väl allt annat än en succé. 
Som toppen av allt så ser jag detta när jag tittar ut av ett av fönstrena. 
Nä fy farao, trodde svenska rivieran räknades för något...
 
Edit.
När man lägger in bilder i bloggen kan man
välja två olika bildgrejsshit har jag fått lära mig.
400 och 600.
Nu var inte Hanna hemma så jag kunde fråga vad jag skulle ha,
så jag chansade.
Ni ser ju resultatet. Åt fanders med allt.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: