Backstreet's back, alright

 

Jag har tvingat Anton att gå till en frisör här i Bryssel. Vi ska ju ändå på bröllop på lördag (!!!!) och den senaste tiden har han sett ut lite som en vandrande peruk. Det här var dock inte helt lätt, att gå till en frisör är tydligen ett stort steg för någon som först haft en mamma som klippt och se blivit ihop med en frisör. Men idag var dagen då det skulle ske. 

17.47 klev han nyklippt in i lägenheten och det kom ett attackbubbel i mig. Jag började med att försöka säga att det var fint men jag kunde inte hålla mig mer än någon sekund, bubblet kom ut som ett fett gapskratt. Säg mig, kära läsare, när blev spikes poppis igen!!???!? Trodde vi lämnade kvar dem på 90-talet för att för alltid stanna där?? HA HA HA HA. 


Tur att gelé går att duscha bort. Ser fram emot när det händer. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: