Kan internet ta slut!?

 
Oj. oj. oj. hörrni. Nu har i surfat upp internetet här på Rue Des Eperonniers.... Tur att vi flyttar om en vecka då, för det här går verkligen otroligt segt! Vad beroende man är av det där.... Pinsamt. Men jag blir ju bara så sjukt less när det hackar mitt när Maria Montazami ska säga nåt klokt eller när George ska sjunga sig in i mitt hjärta i IDOL! 

Förutom att se Idol och Hollywoodfruar så jobbar jag för fullt på Svenska Kyrkan, är redan inne på min tredje vecka (kom vi inte nyss!?!?) Jag har det iallafall väldigt bra där, underbara jobbarkompisar och en massa härliga barn som sjunger och äter och leker och gosar. Det är ju inte precis så att barnsuget blir mindre när man jobbar på det här stället!! Meeeen först hade jag tänkt resa jorden runt och gifta mig. Det är planen, vet inte vad Anton säger om den men han har ju inte ens friat så han har inget att säga till om faktiskt ;) 

Om ni undrar vad vi har för väder kan jag säga att vi idag haft 23 grader. Hörde att ni fått snö hemma i Piteå? Kul. 

Klart slut.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: