Rita, gissa, spring

 
 
Hej, här är vi!! Vi hittade en comic book-mässa som vi gick in på igår och förutom att träffa Tintin och lite andra filurer fick vi se en "show" som får Skeppets barnshow att framstå som rena Broadwaymusikalen och vi hittade även en man som ritade av folk. Han var ju inte helt ute och cyklade iallafall, Antons ärr i pannan är ju med och så. Vad tycker ni? ;) 

Det fanns även ett stort rum där massor med duktiga serietecknare satt på rad och ritade. Det här väckte ett ritarsug i mig och imorgon ska jag leta reda på en papper och pennor-affär och köpa mig ett block. Förutom att bli smal tänker jag att jag kan bli bra på att rita här nere! 

MVH Hanna Långström, 47 år gammal. Ihop med Anton Dahlbäck, 22 år med stort hår.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ett litet tips är en restaurang o bokhandel allt i ett
    http://www.cookandbook.be/index.html
    Läcert ställe!
    Ha det bra! /Monica L

    Svar: Åhå! Får ta och kolla upp det!
    Anton Dahlbäck

    2013-09-08 | 20:48:50

Kommentera inlägget här: