Ännu ett år, inga gråa hår. Tack Wella color touch.

Jag älskar att fylla år. Det finns de som hatar det, de som inte vill fira det... "Vad är det att fira!?", det är så jobbigt att vara i centrum osv osv. KLART NI SKA FIRA MIG säger jag!! Det är ju jättekul att jag finns!! ;) Anton är väl medveten om min kärlek till denna underbara dag så jag fick såklart vakna till sång. Han, Hanna och Paul kom in på led och sjöng för mig och som om inte det var nog hade de med sig en tårta med disneyprinsessor på som vi högg in i med var sin sked!! Lite senare var det dags för riktig frukost, Anton fortsätter att leverera genom att bjuda mig på underbara Le Pain Quotidien. MMMMMMMMMmm..

Sen ska pojken plugga men det hela är ju så genomtänkt med att Hanna följde med oss från Paris och är ett underbart sällskap under dagen!! När det blir dags för middag ansluter Anton, Paul och Izabelle och vi går på en fantastisk restaurang nedanför oss som visar sig vara den bästa hittills under hela vår vistelse här i Bryssel. Middagen avslutas med efterrätt, Hanna får en flamberad äppelpaj och utbrister "Det här är det coolaste jag varit med om!!! .......jag vet inte om det är sorgligt eller trevligt." Jag tyckte det hela var mycket trevligt och somnade gott senare på kvällen. 

 


Med kommande bild vill jag visa två saker. Nummer ett: Ett av föremålen i det emergency kit jag fick i present av Anton. Han vet precis vad jag behöver (med andra ord det  han själv är less på att låna ut); hörlurar, lypsyl, iphoneladdare och deo. Nummer två: Mina ögonrynkor, visst ser ni dem!??!?!?

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: