Livet på sofforna

 
Hello my friends, nu har jag köpt en ny dator och är tillbaka i den här cybervärlden igen. I den världen är allt som vanligt ser jag, folk lägger upp bilder på mat och träningsskor på Instagram och skriver om hockey på Facebook. Och Aftonbladet skriver om hur man ska få platt mage på sju dagar. Perfekt. I den verkliga världen är dock inte allt som vanligt. Jag sover på mina vänners soffor och Anton bor i Bryssel. Men var lugna, vi har inte gjort slut även om det låter så! Det finns en lång och ointressant förklaring till det hela som jag lovar att dra om någon jättegärna vill det, annars hoppar vi raskt till betygsättningen av soffvärdar som jag utlovat. Än så länge har jag hunnit med två stycken.
 
Jessica: Skön soffa. Stundtals lite varmt på toan när man skulle sminka sig. Gav mig lösenordet till sin dator. Lät mig prova hennes nya locktång. Mycket nära till grupparbetslokalen (alla i gruppen bodde i samma hus). Nära till busshållsplats i kylan. 5/5 soffor. 
 
Sofia: Otroligt nära till IKSU. Blev inte arg när det luktade ärtsoppa i hela lägenheten. Bjuder på te på kvällarna. Skön BÄDDsoffa (uppgradering där). Har mig som tavla i köket, stort plus. Bra kvällsunderhållning i form av One Tree Hill på TVn. 5/5 soffor. 


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: