Hon är smart, den där Hanna


En av de positiva sakerna med att bo hemma hos mamma och pappa över sommaren är att man får låna deras andra bil. Den ser ungefär ut såhär.


Lite mindre bucklig bara. 

De senaste dagarna har jag stört mig lite på att gaspedalen går tungt, man får liksom trycka till lite extra vid en viss gräns och sen hålla extra hårt med foten där på. Idag kom jag på vad det var. Det var.... inte helt fritt där under pedalen. Mattan hade vikt sig och stod upp som en mattkant kan göra. I en "rolig" fillm hade nån dum människa snubblat över den, men nu var den istället i min bil, under min pedal och jag fick vara den dumma. Så dumt så dumt så dumt, jag fick lite samma känsla som när vi upptäckte att vår söta bil i LA hade fyra dörrar....

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: